Grohe Uniset Set predstenovej inštalácie, klozetu, dosky SoftClose a tlačidla Arena Cosmopolitan, alpská biela SANI15BB3102-GR
Kód: SANI15BB3102-GR


Podrobný popis
Kompletný WC set obsahuje
- podomietkový modul Uniset
- závesné WC Bau Ceramic, s technológiou Rimless
- WC doska, s technológiou SoftClose
- splachovacie tlačidlo Arena Cosmopolitan, alpská biela
Uniset Modul pre WC, splachovacia nádrž GD 2
- odhlučnený EPS-modul na obmurovanie
- 830 x 470 x 130 mm
- koľajnicový adaptér na upevnenie modulu
- na jednotlivú montáž alebo montáž na koľajnicu
- nástenná koľajnica s upevňovacím materiálom na jednotlivú montáž
- 2 úchyty na WC
- rozstup skrutiek 180/230 mm
- upevnenie keramiky
- odpadové koleno Ø90 mm
- hĺbkovo nastaviteľné
- redukcia Ø90/110 mm
- prívodná a odpadová súprava
- splachovacia nádrž 6 - 9 l
- nastavené z výroby na 6 l - 3 l
- pneumatický odtokový ventil ponúka 3 režimy chodu: 2-činné splachovanie alebo štart/stop alebo neprerušiteľné (iba štart)
- možnosť dopojenia prívodu vody zľava/sprava/zozadu alebo zhora
- skupina armatúr I - nízka hlučnosť
- izolované od kondenzujúcej vody
- prípojka vody DN 15 s integrovaným rohovým ventilom a skrutkovým spojom bez použitia náradia
- na vertikálne alebo horizontálne použitie splachovacích tlačidiel
Závesné WC s bezokrajovou konštrukciou - rimless
- farba: alpská biela
- materiál: glazovaná hladká keramika
- rozmery: 531 x 368 x 373 mm (H/Š/V)
- hlboké splachovanie
- zadný odpad
- objem spláchnutia 3/6 l
- WC doska
- s funkciou pomalého sklápania SoftClose
- materiál: duroplast
- pánty z nehrdzavejúcej ocele
- jednoduchá demontáž - upevnenie zhora
Ovládacie tlačidlo Arena Cosmopolitan
- farba: alpská biela
- materiál: ABS
- rozmery: 156 x 197 x 12 mm
- GROHE Long-Life povrch
- GROHE Water Saving – menej vody, dokonalý prietok
- na 2-činné splachovanie alebo funkciu štart/stop
- na pneumatický odtokový ventil AV1
- vertikálna montáž
- na kombináciu s nádržkami Rapid SL a Uniset
Dodatočné parametre
| Kategória: | Závesná WC - kompletné sady |
|---|---|
| Záruka: | 5 rokov |
| EAN: | 4065305017661 |
| Výrobca: | Grohe |
| Série: | Uniset |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

GROHE je popredným svetovým výrobcom kúpeľňových riešení a kuchynských batérií, ktorý zamestnáva vyše 7 000 zamestnancov v 150 krajinách sveta – 2 600 z toho v Nemecku. Od roku 2014 je GROHE súčasťou prestížnej japonskej obchodnej skupiny LIXIL, ktorá je zameraná na vodohospodárske a stavebné produkty. Aby každý produkt značky GROHE ponúkal „Pure Freude an Wasser“, čistý zážitok z vody, je založený na štyroch kľúčových hodnotách spoločnosti – kvalite, technológii, dizajne a udržateľnom rozvoji. Renomované stálice sanitárneho priemyslu, napríklad batérie GROHE Eurosmart alebo rady termostatických batérií, ale tiež revolučné inovácie, ako je kuchynský systém GROHE Blue, zvýrazňujú expertízu a technologické know-how tejto tradičnej nemeckej značky. GROHE vytvára inteligentné, obohacujúce a udržateľné produktové riešenia, ktoré sú zamerané na požiadavky zákazníkov a ponúkajú bezkonkurenčnú pridanú hodnotu s pečaťou kvality „Made in Germany“: všetok výskum, vývoj a dizajn sú pretkané do jedného integrovaného procesu v rámci našich nemeckých tovární. GROHE berie spoločenskú zodpovednosť firiem veľmi vážne a jej hodnotový reťazec je zameraný na uchovávanie obmedzených prírodných zdrojov. Od apríla 2020 je celosvetová výroba tejto spoločnosti celkom uhlíkovo neutrálna. Do roku 2021 je jej ambíciou tiež úplná eliminácia jednorazových plastov v baleniach. Len v priebehu posledných desiatich rokov potvrdilo jedinečnosť produktov GROHE viac ako 490 ocenení za dizajn a inovatívne technológie, ale tiež za udržateľný rozvoj. Spoločnosť GROHE ako prvá vo svojom odvetví získala ocenenie CSR Award nemeckej spolkovej vlády a ocenenie German Sustainability Award 2021 v kategóriách „Zdroje“ a „Dizajn“. V rámci kampane „50 lídrov v oblasti udržateľnosti a klímy“ je spoločnosť GROHE tiež hnacou silou udržateľné transformácie.
O spoločnosti LIXIL
Spoločnosť LIXIL vyrába revolučné vodné a stavebné riešenia, ktoré riešia každodenné výzvy a zlepšujú život našim zákazníkom po celom svete. Vytvárame popredné technológie na základe nášho japonského dedičstva a investujeme do výskumu, ktorého výsledkom sú vysoko kvalitné produkty, ktoré premieňajú domácnosti. Skutočnou podstatou obchodných aktivít spoločnosti LIXIL je však spôsob, akým ich realizujeme – cez zmysluplný dizajn, nevídaný ťah na bránku, odhodlanie zvyšovať dostupnosť prémiových produktov pre všetkých a spoločenskú zodpovednosť. Súčasťou našej skupiny sú popredné svetové značky ako napríklad INAX, GROHE, American Standard alebo TOSTEM. Vyše 60 000 kolegov vo viac ako 150 krajinách sveta hrdo pracuje na produktoch, ktoré používa viac ako miliarda ľudí každý deň

