Grohe Vitalio Start Set sprchovej hlavice, držiaka a hadice, 2 prúdy, matná čierna 279502431-GR

Kód: 279502431-GR
Neohodnotené
Značka: Grohe
90,74 € –43 %
Grohe Vitalio Start Set sprchovej hlavice, držiaka a hadice, 2 prúdy, matná čierna 279502431-GR
90,74 € –43 % 51,19 € 42,66 € bez DPH
Skladom, dodanie do 2-3 prac.dní (18 ks)

Detailné informácie

Doprava zdarma
Doprava zdarma
pri nákupe nad 200 €
Garancia originality
Garancia originality
kvality a pôvodu produktov
Rýchle doručenie
Rýchle doručenie
zvyčajne od 24 - 48h
Záruka najlepších cien
Záruka najlepších cien
zľavy až 90% na vybrané produkty

Podrobný popis

Set sprchovej hlavice s nástenným držiakom



  • farba: matte black - matná čierna

  • GROHE Long-Life povrch

  • ručná sprcha Vitalio Start 110

  • priemer: 110 mm

  • 2 sprchové prúdy - Rain, Jet

  • GROHE Water Saving – menej vody, dokonalý prietok

  • GROHE DreamSpray  – perfektný prúd vody

  • nástenný držiak sprchy Vitalio Universal

  • sprchová hadica VitalioFlex Trend

  • dĺžka hadice: 1750 mm

  • pripojenie 1/2" × 1/2"

  • odvápňovací systém SpeedClean

  • inner WaterGuide – vnútorná izolácia na ochranu povrchu a proti obareniu

  • silikónový krúžok ShockProof, ktorý zabraňuje škodám v prípade upustenia

  • maximálny prietok (pri tlaku 3 bary): 8,5 l/min

  • odporúčaný tlak vody min. 1,0 bar

  • montáž držiaka: vŕtaním alebo lepením


Lepidlo nie je súčasťou balenia. 

Dodatočné parametre

Kategória: Ručné sprchy
Záruka: 5 rokov
Série: Vitalio Start

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Grohe logo

GROHE je popredným svetovým výrobcom kúpeľňových riešení a kuchynských batérií, ktorý zamestnáva vyše 7 000 zamestnancov v 150 krajinách sveta – 2 600 z toho v Nemecku. Od roku 2014 je GROHE súčasťou prestížnej japonskej obchodnej skupiny LIXIL, ktorá je zameraná na vodohospodárske a stavebné produkty. Aby každý produkt značky GROHE ponúkal „Pure Freude an Wasser“, čistý zážitok z vody, je založený na štyroch kľúčových hodnotách spoločnosti – kvalite, technológii, dizajne a udržateľnom rozvoji. Renomované stálice sanitárneho priemyslu, napríklad batérie GROHE Eurosmart alebo rady termostatických batérií, ale tiež revolučné inovácie, ako je kuchynský systém GROHE Blue, zvýrazňujú expertízu a technologické know-how tejto tradičnej nemeckej značky. GROHE vytvára inteligentné, obohacujúce a udržateľné produktové riešenia, ktoré sú zamerané na požiadavky zákazníkov a ponúkajú bezkonkurenčnú pridanú hodnotu s pečaťou kvality „Made in Germany“: všetok výskum, vývoj a dizajn sú pretkané do jedného integrovaného procesu v rámci našich nemeckých tovární. GROHE berie spoločenskú zodpovednosť firiem veľmi vážne a jej hodnotový reťazec je zameraný na uchovávanie obmedzených prírodných zdrojov. Od apríla 2020 je celosvetová výroba tejto spoločnosti celkom uhlíkovo neutrálna. Do roku 2021 je jej ambíciou tiež úplná eliminácia jednorazových plastov v baleniach. Len v priebehu posledných desiatich rokov potvrdilo jedinečnosť produktov GROHE viac ako 490 ocenení za dizajn a inovatívne technológie, ale tiež za udržateľný rozvoj. Spoločnosť GROHE ako prvá vo svojom odvetví získala ocenenie CSR Award nemeckej spolkovej vlády a ocenenie German Sustainability Award 2021 v kategóriách „Zdroje“ a „Dizajn“. V rámci kampane „50 lídrov v oblasti udržateľnosti a klímy“ je spoločnosť GROHE tiež hnacou silou udržateľné transformácie.

O spoločnosti LIXIL

Spoločnosť LIXIL vyrába revolučné vodné a stavebné riešenia, ktoré riešia každodenné výzvy a zlepšujú život našim zákazníkom po celom svete. Vytvárame popredné technológie na základe nášho japonského dedičstva a investujeme do výskumu, ktorého výsledkom sú vysoko kvalitné produkty, ktoré premieňajú domácnosti. Skutočnou podstatou obchodných aktivít spoločnosti LIXIL je však spôsob, akým ich realizujeme – cez zmysluplný dizajn, nevídaný ťah na bránku, odhodlanie zvyšovať dostupnosť prémiových produktov pre všetkých a spoločenskú zodpovednosť. Súčasťou našej skupiny sú popredné svetové značky ako napríklad INAX, GROHE, American Standard alebo TOSTEM. Vyše 60 000 kolegov vo viac ako 150 krajinách sveta hrdo pracuje na produktoch, ktoré používa viac ako miliarda ľudí každý deň