Grohe Essence Sprchový set s batériou, montáž do podlahy, supersteel 23741DC1-GR

Kód: 23741DC1-GR
Neohodnotené
Značka: Grohe
4 343,90 € –43 %
Grohe Essence Sprchový set s batériou, montáž do podlahy, supersteel 23741DC1-GR
4 343,90 € –43 % 2 476,02 € 2 063,35 € bez DPH
viac ako 12 týždňov

Detailné informácie

Doprava zdarma
Doprava zdarma
pri nákupe nad 200 €
Garancia originality
Garancia originality
kvality a pôvodu produktov
Rýchle doručenie
Rýchle doručenie
zvyčajne od 24 - 48h
Záruka najlepších cien
Záruka najlepších cien
zľavy až 90% na vybrané produkty

Podrobný popis

Voľne stojaci sprchový systém s pákovou batériou

  • inštalácia do podlahy na montážne teleso
  • keramická kartuša s technológiou
  • GROHE SilkMove® 35 mm
  • s obmedzovačom teploty
  • GROHE StarLight® chrómový povrch
  • automatické prepínanie bez aretácie: hlavová sprcha / ručná sprcha
  • horizontálne sprchové rameno otočné o 360°
  • integrovaná spätná klapka vo výstupe sprchy DN 15
  • s držiakom sprchy
  • Rainshower® Cosmopolitan 310 hlavová sprcha 9.5 l/min (27 477 000)
  • s otočným kĺbom
  • otočný uhol ± 15°
  • GROHE DreamSpray® perfektné vodné lúče
  • GROHE SpeedClean - odstránenie vodného kameňa pretrením
  • ručná sprcha Euphoria Cosmopolitan (27 806 000) 7,6 l/min.
  • Silverflex sprchová hadica 1 750 mm (28 388 000)
  • zaistené proti spätnému toku
  • minimálny tlak 1,0 bar

Montážne teleso nie je súčasťou dodávky.

Dodatočné parametre

Kategória: Sprchové stĺpy
Záruka: 2 roky
Série: Essence

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Grohe logo

GROHE je popredným svetovým výrobcom kúpeľňových riešení a kuchynských batérií, ktorý zamestnáva vyše 7 000 zamestnancov v 150 krajinách sveta – 2 600 z toho v Nemecku. Od roku 2014 je GROHE súčasťou prestížnej japonskej obchodnej skupiny LIXIL, ktorá je zameraná na vodohospodárske a stavebné produkty. Aby každý produkt značky GROHE ponúkal „Pure Freude an Wasser“, čistý zážitok z vody, je založený na štyroch kľúčových hodnotách spoločnosti – kvalite, technológii, dizajne a udržateľnom rozvoji. Renomované stálice sanitárneho priemyslu, napríklad batérie GROHE Eurosmart alebo rady termostatických batérií, ale tiež revolučné inovácie, ako je kuchynský systém GROHE Blue, zvýrazňujú expertízu a technologické know-how tejto tradičnej nemeckej značky. GROHE vytvára inteligentné, obohacujúce a udržateľné produktové riešenia, ktoré sú zamerané na požiadavky zákazníkov a ponúkajú bezkonkurenčnú pridanú hodnotu s pečaťou kvality „Made in Germany“: všetok výskum, vývoj a dizajn sú pretkané do jedného integrovaného procesu v rámci našich nemeckých tovární. GROHE berie spoločenskú zodpovednosť firiem veľmi vážne a jej hodnotový reťazec je zameraný na uchovávanie obmedzených prírodných zdrojov. Od apríla 2020 je celosvetová výroba tejto spoločnosti celkom uhlíkovo neutrálna. Do roku 2021 je jej ambíciou tiež úplná eliminácia jednorazových plastov v baleniach. Len v priebehu posledných desiatich rokov potvrdilo jedinečnosť produktov GROHE viac ako 490 ocenení za dizajn a inovatívne technológie, ale tiež za udržateľný rozvoj. Spoločnosť GROHE ako prvá vo svojom odvetví získala ocenenie CSR Award nemeckej spolkovej vlády a ocenenie German Sustainability Award 2021 v kategóriách „Zdroje“ a „Dizajn“. V rámci kampane „50 lídrov v oblasti udržateľnosti a klímy“ je spoločnosť GROHE tiež hnacou silou udržateľné transformácie.

O spoločnosti LIXIL

Spoločnosť LIXIL vyrába revolučné vodné a stavebné riešenia, ktoré riešia každodenné výzvy a zlepšujú život našim zákazníkom po celom svete. Vytvárame popredné technológie na základe nášho japonského dedičstva a investujeme do výskumu, ktorého výsledkom sú vysoko kvalitné produkty, ktoré premieňajú domácnosti. Skutočnou podstatou obchodných aktivít spoločnosti LIXIL je však spôsob, akým ich realizujeme – cez zmysluplný dizajn, nevídaný ťah na bránku, odhodlanie zvyšovať dostupnosť prémiových produktov pre všetkých a spoločenskú zodpovednosť. Súčasťou našej skupiny sú popredné svetové značky ako napríklad INAX, GROHE, American Standard alebo TOSTEM. Vyše 60 000 kolegov vo viac ako 150 krajinách sveta hrdo pracuje na produktoch, ktoré používa viac ako miliarda ľudí každý deň