Grohe Sensia Elektronický bidet s keramikou, Rimless, Triple Vortex, HyperClean, alpská biela 36507SH0-GR

Kód: 36507SH0-GR
Neohodnotené
Značka: Grohe
2 378,22 € –43 %
Grohe Sensia Elektronický bidet s keramikou, Rimless, Triple Vortex, HyperClean, alpská biela 36507SH0-GR
2 378,22 € –43 % 1 355,58 € 1 129,65 € bez DPH
Na vyžiadanie

Detailné informácie

Doprava zdarma
Doprava zdarma
pri nákupe nad 200 €
Garancia originality
Garancia originality
kvality a pôvodu produktov
Rýchle doručenie
Rýchle doručenie
zvyčajne od 24 - 48h
Záruka najlepších cien
Záruka najlepších cien
zľavy až 90% na vybrané produkty

Podrobný popis

Závesné WC s elektronickou bidetovou doskou

  • farba: alpská biela
  • antibakteriálna glazúra GROHE HyperClean
  • protipriľnavý keramický povrch s technológiou GROHE AquaCeramics
  • GROHE Skin Clean - perfektná starostlivosť o pokožku
  • GROHE PowerFlush - dokonalé splachovanie
  • GROHE Rimless - bez oplachovacieho kruhu
  • splachovacia technológia GROHE Triple Vortex
  • 2 separátne nastaviteľné sprchové ramená - pre zadný prúd a pre dámsku intímnu hygienu
  • oddelený prívod vody do sprchy na dámsku intímnu hygienu
  • otáčajúca sa dýza - automatický pohyb sprchy dopredu a späť
  • nastaviteľná intenzita prúdu vody a teploty vody
  • automatické oplachovanie sprchovej dýzy čerstvou vodou pred a po použití
  • integrovaný ohrievač dodá neobmedzené množstvo teplej vody
  • funkcia odvápnenia, vypínač
  • skrytá vodovodná prípojka a káblové vedenie
  • manuálny diaľkový ovládač s nástenným držiakom
  • doska s technológiou SoftClose
  • pripojovacia súprava pre podomietkové nádržky
  • ochrana dýzy, napájací kábel so systémovou zástrčkou
  • tlak 0.05 - 1 MPa (0.5 - 10 bar)
  • nominálne napätie 220-240 V AC
  • frekvencia sieťového napätia 50-60 Hz
  • stupeň krytia IPX4

Dodatočné parametre

Kategória: Bidet elektronický
Záruka: 2 roky
Série: Senesia

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Grohe logo

GROHE je popredným svetovým výrobcom kúpeľňových riešení a kuchynských batérií, ktorý zamestnáva vyše 7 000 zamestnancov v 150 krajinách sveta – 2 600 z toho v Nemecku. Od roku 2014 je GROHE súčasťou prestížnej japonskej obchodnej skupiny LIXIL, ktorá je zameraná na vodohospodárske a stavebné produkty. Aby každý produkt značky GROHE ponúkal „Pure Freude an Wasser“, čistý zážitok z vody, je založený na štyroch kľúčových hodnotách spoločnosti – kvalite, technológii, dizajne a udržateľnom rozvoji. Renomované stálice sanitárneho priemyslu, napríklad batérie GROHE Eurosmart alebo rady termostatických batérií, ale tiež revolučné inovácie, ako je kuchynský systém GROHE Blue, zvýrazňujú expertízu a technologické know-how tejto tradičnej nemeckej značky. GROHE vytvára inteligentné, obohacujúce a udržateľné produktové riešenia, ktoré sú zamerané na požiadavky zákazníkov a ponúkajú bezkonkurenčnú pridanú hodnotu s pečaťou kvality „Made in Germany“: všetok výskum, vývoj a dizajn sú pretkané do jedného integrovaného procesu v rámci našich nemeckých tovární. GROHE berie spoločenskú zodpovednosť firiem veľmi vážne a jej hodnotový reťazec je zameraný na uchovávanie obmedzených prírodných zdrojov. Od apríla 2020 je celosvetová výroba tejto spoločnosti celkom uhlíkovo neutrálna. Do roku 2021 je jej ambíciou tiež úplná eliminácia jednorazových plastov v baleniach. Len v priebehu posledných desiatich rokov potvrdilo jedinečnosť produktov GROHE viac ako 490 ocenení za dizajn a inovatívne technológie, ale tiež za udržateľný rozvoj. Spoločnosť GROHE ako prvá vo svojom odvetví získala ocenenie CSR Award nemeckej spolkovej vlády a ocenenie German Sustainability Award 2021 v kategóriách „Zdroje“ a „Dizajn“. V rámci kampane „50 lídrov v oblasti udržateľnosti a klímy“ je spoločnosť GROHE tiež hnacou silou udržateľné transformácie.

O spoločnosti LIXIL

Spoločnosť LIXIL vyrába revolučné vodné a stavebné riešenia, ktoré riešia každodenné výzvy a zlepšujú život našim zákazníkom po celom svete. Vytvárame popredné technológie na základe nášho japonského dedičstva a investujeme do výskumu, ktorého výsledkom sú vysoko kvalitné produkty, ktoré premieňajú domácnosti. Skutočnou podstatou obchodných aktivít spoločnosti LIXIL je však spôsob, akým ich realizujeme – cez zmysluplný dizajn, nevídaný ťah na bránku, odhodlanie zvyšovať dostupnosť prémiových produktov pre všetkých a spoločenskú zodpovednosť. Súčasťou našej skupiny sú popredné svetové značky ako napríklad INAX, GROHE, American Standard alebo TOSTEM. Vyše 60 000 kolegov vo viac ako 150 krajinách sveta hrdo pracuje na produktoch, ktoré používa viac ako miliarda ľudí každý deň